Alla inlägg under november 2007

Av jennifer eurenius - 27 november 2007 17:52

hallå, igår va jag hos moster som sagt. när jag kom dit kollade vi på hockeyn, vilken skandal. sen kollade jag på prison break, somnade vid 12 halv 1. imorse var jag barnvakt åt lisa, det gick hur bra som helst. sötnosen. när karin kom hem skjutsade hon mig till skolan, hade skridskor, fy fan va ont jag fick i fötterna men man måste ju kämpa. Efter skolan åkte jag till maja en sväng, trodde att jag var utelåst men det va jag inte. Anders kom och hämtade mig så nu har jag nyss vaknat, vettefan vad jag ska göra ikväll! Det visar sig, jag ska iallafall kolla på desperata hemmafruar. hejpa.

Av jennifer eurenius - 26 november 2007 17:49

tjena, ska snart åka in till moster. ska va barnvakt åt lisa imorgon när hon ska på sjukhuset med ludvig. Jobbigt det känns att man måste va där inatt hua.. dom har bråkat med mig nu om hur jag ska komma dit jag får ju helst inte åka bil dit för karin, det är ju så halt.. hahahha.. idag på skolan vare väl ganska lugnt, svenska engelska sen va jag i köket i en timme typ.. gravade bara lax och dukade! men nu måste jag packa innan monster moster kommer. hejdå!

Av jennifer eurenius - 25 november 2007 12:25

hallå där!!!!!! Nyss vaknat, är fortfarande trött.. maja som ringer och väcker mig jämt :P haha.. sitter och tittar ut igenom fönstret, det snöar. Igår åt jag och  maja kyckling och drack lite vin, sen kom jenny och vi satt här och kollade på film osv! Jonas & patrik kom hit också en stund innan dom skulle på parken också kikade emelie och niklas förbi en snabbis också ;P.. när jonas och patrik gick på parken så följde maja och jenny med en bit på vägen så då passade jag på att städa, jävlar vilken fart det va på mig. sen när maja o jenny kom tillbaka så satt vi här en stund sedan åkte vi till jonas och spelade guitarhero och lyssnade på musik, jonas somnade ju SOM VANLIGT, så vi stoppade om honom och åkte till jenny och jerry och kollade på film men då gick jag hem, vart så satans trött! .. idag ska jag städa lite, mamma och dom kommer hem snart så det är väl bäst att det ser bra ut här hemma då så dom vet att dom kan åka härifrån utan att jag river huset. Hoppas att det är någon bra film ikväll så man har någonting att sysselsätta sig med!



hellu, nu sitter jag här igen, idag har jag varit i birsta med mammsen, hon köpte skor och jag fick en ny telefon wie:D de va på tiden.. imorgon ska jag på skolan och jag är inte klar med inlämningen är så stressad, blir nog inte att jag hinner klart heller! har ingen ork!

Av jennifer eurenius - 24 november 2007 14:59

hejsan! kom nyss hem, jag maja och matilda har haft uppkörning och prov idag för skoterkörkortet! gick kung bra, vi fick köra fyrhjuling istället för skoter dock. men det va skoj, haha både jag matilda och maja fick ett fel på provet snacka om sjukt. Men det känns jätte bra att det är överstökat nu och att man har det gjort! efter vi va klar med det där åkte vi till skopunkten och kikade lite också på någon djur affär och tryckte på pipleksaker, så roligt kan vi ha! ikväll ska jag bara ta det lugnt, käka nått gott bara och kolla på film.

Av jennifer eurenius - 24 november 2007 01:12

kom nyss hem, har varit med adam maja alex och sea. först va vi hos mig en stund och kollade lite på idol, sen åkte jag och maja en sväng till emelie och drack lite the :) när vi kom tillbaka till mig så gjorde vi inte så mycket, så vi åkte till alex en stund och spelade lite guitarhero och då ringde emelie och sa att daniel hade åkt ut från idol, hur kunde det hända? vad tänker svenska folket med? vart så jävla besviken, vart nästan krokodil tårar förfan! blir absolut inge mer idol nu iallafall.. för tillfället sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik, tänkte läsa igenom skoterboken lite eftersom jag har provet och det imorgon! men alla säger ju att det är så fruktansvärt lätt så jag kanske inte borde ödsla min tid på att sitta och läsa heller! cya

Av jennifer eurenius - 23 november 2007 14:22

jävlar vad tiden går snabbt, redan helg igen :) skönt. Orkade inte gå på skolan idag, hade bara en lektion också tror jag att det är iskallt ute, ser ut som så. vad händer i helgen då? själv ska jag bara ta det lugnt är ensam hemma det känns ju skönt iallafall. jaja, nu ska jag klä på mig och kamma håret eller nått hejsvejs

Av jennifer eurenius - 22 november 2007 11:01

hey, har nyss vaknat. ska på skolan snart :) kommer va ensam hemma idag tills söndag, känns underbart. mamma anders och anton ska åka till fjällen! skriver mer när jag kommer hem från skolan. hejs


hej igen. kom nyss hem från skotergrejse, va i nacksta och lyssnade på nån som pratade om en skoter fick stå upp hur länge som helst fick fruktansvärt ont i ryggen av att stå där rätt upp och ner i en och en halv timme. Jaja, nog om det.. När vi va klar med det där åkte jag maja och matilda in på max och käkade lite, nu har jag nyss duschat ska snart in till stan med maja och hämta jenny och emelie tro jag de va :) hejdå!

Av jennifer eurenius - 21 november 2007 18:59

hejsan, kom nyss hem från skolan, idag har vi varit i köket det gick väldigt bra vi vart klar ganska snabbt.. men trött som fan är jag och ont i fötterna! nu ska jag kolla på fotbollen, hejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards