Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

chips

Av jennifer eurenius - 2 mars 2008 14:29

orkar inte med alla som snor mina chips när jag ligger och sover i min egen säng:( har inte gjort dom något men när jag vaknar är dom borta=( varför.. känns som att det inte är värt att leva längre:S när alla snor mina chipspåsar i hemlighet ? ÅÅÅH... life suxxx, nu ska jag ner och äta en kaka med smör på och lite dill och jordgubbar, jag drömde om jordgubbar inatt också!


Nu är linn på väg hit, jag sa : kom hit då linn? hon svarade : jag är där på fem snabba.. hoppas hon tog med en liten pepsi åt mig som ankan ha köpt på lajdel <3 vad blir det ikväll då? chips kväll? ne tyvärr har inga bara nötter i min strumplåda hejdå. love to y'all

 
 
Ingen bild

ema..

3 mars 2008 14:48

ken-ulla!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer eurenius - 13 mars 2008 23:05

jennifereurenius.blogg.se <-

Av jennifer eurenius - 4 mars 2008 01:20

hello! hello. Kom nyss hem från carrå, carran, carris, caroline, carre, carrè? vi ska börja rappa, jag emma carrèn och linn:) vi har kollat på en film, ganska bra faktiskt.. strittan skjutsade hem mig och linn nyss =) nu sitter jag i mitt lilla hus t...

Av jennifer eurenius - 28 februari 2008 22:42

hej kamrater. Idag tog jag ledigt från praktiken, eftersom jytte kom på besök till skolan och pratade inför bf1 och bf2. Det va roligt och intressant att lyssna och imorgon kommer jag och maja vara med i tidningen, dagbladet och sundsvallan. HIHI:) N...

Av jennifer eurenius - 25 februari 2008 22:34

I Lördags var jag på DÅK i fränsta, från timrå var det jag, maja, daniel, lars och även robert följde med. Vi hittade dit vi skulle direkt, inga problem. Vi höll till på en skola :) När vi kom dit fick vi fika. Macka och kaffe. Sedan satte vi igång. ...

Av jennifer eurenius - 18 februari 2008 18:17

hallå. Har nyss vaknat, slutade vid 14.00 idag. Sen dess har jag sovit, haha undra om jag kommer kunna somna inatt då:p idag på skolan har jag haft dubbel matte, datakunskap, idrott(skridskor) sen fick vi sluta:) Ikväll ska jag kolla på outsiders och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards