Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

folk vettu

Av jennifer eurenius - 4 februari 2008 23:45

hallon. sitter här nu och lallar på, har inget bättre för mig. Kollade nyss på tv, men nu är det inge bra på tvn längre. Idag på skolan hade jag idrott, spelade fotboll, inte så värst roligt. Kom hem vid 4, sov till 6 halv 7, åt mat, satt vid datorn, kollade på tv, och nu sitter jag här igen. Börjar halv 12 imorgon, en liten sovmorgon inte så fel!:) måste på ikea eller stan imorgon och köpa present till mamma som fyller 40 =) söt tjej!


PS, jag är så fruktansvärt trött och less på alla som snackar så mycket. Ta reda på fakta innan ni öppnar kakhålet istället, för det är så mycket skit som kommer ut från vissas trut vettu när ska det ta slut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer eurenius - 13 mars 2008 23:05

jennifereurenius.blogg.se <-

Av jennifer eurenius - 4 mars 2008 01:20

hello! hello. Kom nyss hem från carrå, carran, carris, caroline, carre, carrè? vi ska börja rappa, jag emma carrèn och linn:) vi har kollat på en film, ganska bra faktiskt.. strittan skjutsade hem mig och linn nyss =) nu sitter jag i mitt lilla hus t...

Av jennifer eurenius - 2 mars 2008 14:29

orkar inte med alla som snor mina chips när jag ligger och sover i min egen säng:( har inte gjort dom något men när jag vaknar är dom borta=( varför.. känns som att det inte är värt att leva längre:S när alla snor mina chipspåsar i hemlighet ? ÅÅÅH.....

Av jennifer eurenius - 28 februari 2008 22:42

hej kamrater. Idag tog jag ledigt från praktiken, eftersom jytte kom på besök till skolan och pratade inför bf1 och bf2. Det va roligt och intressant att lyssna och imorgon kommer jag och maja vara med i tidningen, dagbladet och sundsvallan. HIHI:) N...

Av jennifer eurenius - 25 februari 2008 22:34

I Lördags var jag på DÅK i fränsta, från timrå var det jag, maja, daniel, lars och även robert följde med. Vi hittade dit vi skulle direkt, inga problem. Vi höll till på en skola :) När vi kom dit fick vi fika. Macka och kaffe. Sedan satte vi igång. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards