Alla inlägg under januari 2008

Av jennifer eurenius - 31 januari 2008 20:23

heeyyloo. idag har jag varit på praktiken, gick faktiskt bättre än vad det brukar. Fick inte bara städa som vanligt utan först på morron fick jag göra pappersarbete i 3 timmar :) fick sitta ner som tur va, sedan fick jag dammsuga hela tredje våningen och halva trappen upp och halva trappen ner, sedan hjälpte jag till med att bädda några sängar osv.. efter det åt jag och maja på max, hon hade praktik på skeppsbro som ligger brevid baltic =) när jag kom tillbaka från lunchen så hjälpte jag simmala eller vad hon heter att städa klart hennes rum, såklart fick jag bädda men men.. fick iaf lära mig att städa toaletterna idag, låter äckligt men det är roligare än att bädda. Fick inte sluta nå tidigare idag inte, slutade 4 och tog bussen ensam hem :( fy vad jag hatar att åka buss själv, men det verkade ju fan inte va någon som brydde sig iallafall::):):):):) .... nu ska jag kolla på tv, hej




KOLLA MIN FINA BÄDDNING, KAN MAN INTE TRO OM MIG VA?;)

Av jennifer eurenius - 27 januari 2008 19:26

hejsan hejsan, jag kom typ nyss innanför dörren. har varit i fjällen över helgen =) i fredags så hämtade vi simon sen åkte vi upp, när vi kom upp så satt vi bara och pratade sen gick vi och kollade på film o sov. På lördag morgon vare uppstigning klockan 08.00, åt frukost, tog på oss skoterkläder sen drog vi ut på långtur. Jag och simon åkte i pulkan efter mamma och anders, när vi hade åkt en bra bit så kom vi till ett ställe med massa lös snö, också kände vi hur pulkan börja vingla sen var den så att vi nudda snön och då flög både jag och simon ur den och anders märkte ingenting han fortsatt och körde så en kompis till han som va med fick köra om han och säga att han hade tappat två stycken haha. men då åkte vi med några andra istället för det gick inte åka i pulkan pga snön. Mådde svin dåligt, va så långt. Men men.. när vi kom hem igen så vare bara in i duschen och sen dra på vargen och kolla på hockeyn men de va ju bara pinsamt det.. jag och simon åt plankstek där, muuuums.


När hockeyn var klar så drog vi till lena och kjell-åke. mamma och dom skulle käka där osv, haha men det blev ganska mycket folk där tillslut. Åkte väl därifrån runt 12 tiden, fast det kändes som klockan va minst 3 eftersom vi kom dit så tidigt.


När vi vaknade imorse så drog jag och simon ut på skotern, va rädd jag var, satt och skrek därbak ja som en galning. Men någon måste ju göra det också=) nu ska jag iaf göra räkmackor, hörs!

Av jennifer eurenius - 25 januari 2008 06:39

hellå. ska snart med bussen in till stan till praktiken:( fy.. sen efter det kommer mamma och dom och hämtar mig så ska vi åka till fjällen :) skönt! hej

Av jennifer eurenius - 24 januari 2008 23:26

ja då va den dagen avklarad. men jag säger då det, bland det värsta jag har varit med om. jag brukar knappt bädda min egen säng och idag fick jag bädda minst 20 sängar, dammsuga hur många rum som helst och det tog på kroppen. Ont i både fötter och rygg, man lär väl ha träningsvärk imorgon kan jag tänka mig när man har bytt påslakan som en dåre. Slutade 3 idag, vi va 4 stycken som skulle städa 60 rum. tycker inte att det är normalt. när jag kom hem va jag helt sluuut så jag gick och la mig och vaknade vid 6 tiden och åt sen sov jag igen till nio ungefär, nu ska jag lägga mig igen. godnatt

Av jennifer eurenius - 21 januari 2008 23:08

hej, idag på skolan hade vi iallafall dubbelmatte på morron, gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Efter det hade vi datakunskap, är fortfarande inte klar med provet där. världens längsta prov förfan tycker inte att det är normalt. sen vare idrott, basket, fan va roligt det va.. helt vild vart jag :D haha.. när jag kom hem från skolan sov jag några timmar sen ringde jag linn och vi gick och handla chips och dipp och kollade på outsiders och någon film på 9an =) riktigt bra, nu ska jag nog gå och lägga mig eller något annat trååkigt.. hörs imorgon, hey.

Av jennifer eurenius - 21 januari 2008 07:16

hejsan hejsan. vaknade nyss, ska snart på skolan och det känna inte roligt men ;p helgen har väl varit sådär, nu är jag och maja ordförande i ssu för timrå iallafall =) så nu jävlar:D jag va ju på baltic i fredags och presenterade mig och fick tider osv, varje torsdag och fredag tills sommarlovet ska jag vara där och jag börjat 8 och slutar 16, känns lite tugnt eftersom jag slutar 16 varenda daaaaaaaaag och börjar 8 varenda dag utom en. jobbigt schema. men nu ska jag fixa mig osv! hörs hurrni!

Av jennifer eurenius - 19 januari 2008 15:18

 la bamba säger jag. vad blire ikväll då, ja vem fan vet det. får se vart man hamnar. Ska iaf med mina kära ssu medlemmar på o'learys och käka där och kolla på hockeyn, myyyys:) sedan har jag ingen aning om vad som händer, yeah,


justja, jag va på baltic igår och pratade med "husfrun" som man så vackert säger, och hotellägaren, fan varje torsdag och fredag nu tills sommarlovet ska jag ha praktik där det värsta är tiderna 08:00 till 16:00.. känns tungt eftersom vårat nya schema är stört, vi går från åtta till fyra varenda dag förutom tisdagar:S roligt att man sluta 4 varenda dag nu innan sommarlovet, . hejdå

Av jennifer eurenius - 16 januari 2008 19:42

hej! har legat i sängen heeela dagen, skönt som attan. Ska gå på skolan imorgon . fick ny tv igår iallafall =D jaa jag har inte så mycket att berätta, jo en sak till, tuggummit är fortfarande kvar i håret vet inte hur jag ska få bort det :'( ni får gärna komma med idèer! puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards