Alla inlägg under december 2007

Av jennifer eurenius - 24 december 2007 12:37

Hej mina kära vänner! Igår åkte jag upp till fjällen, när vi kom fram så åt vi lite och kollade på bingolotto :) Vaknade klockan 09.00 idag ungefär, av att anton kom in och gav mig en julklapp haha. Jaja, när jag klev upp drog jag och anders ut och körde skoter.. Fan va skoj vettyyy, vilken jävla känsla. Här uppe är det gott om snö. Mamma vart sur på anders för att hon tyckte att han körde för snabbt när jag satt bakom och hoppade omkring, men men vem bryr sig!! När vi kom in igen var det bara att duscha. Sedan kom lucas nettan marie och dick hit så vi bytte julklappar med dom. Nu har mamma och dom åkt in till hede, dom skulle köpa någonting på macken. Så jag passade på att sitta vid datorn en stund..


Mormor och dom är på väg upp nu, sist jag pratade med jonte så var dom vid ånge. Så det dröjer nog inte så länge till  :):) Men god jul allihopa så hör jag av mig senare när jag har öppnat alla julklappar ;)

Av jennifer eurenius - 23 december 2007 10:59

Hej allihopa, i helgen har jag inte gjort så mycket. Va hos henke en sväng i fredags, sen gick jag hem och här va tonny anna sen kom det lite mer folk också, i lördags så va jag bara barnvakt. Mamma och anders kom hem vid 23 tiden, nu har jag precis duschat. Öppnade 2 julklappar igår, av moster och lillasyster. Fina presenter :) Nu ska jag iallafall börja packa, är lite stressad. Ska åka till vemdalen om nån timme så det kanske är bäst att man börjar någon gång! Jag skriver mer när jag kommer fram, har ju dator där! Hörs!

Av jennifer eurenius - 21 december 2007 17:01

Tjolahopp! Känns underbart med jullov måste jag säga, det är ju ganska kort men bättre än inget? :) idag på skolan var det ju julshow, ganska underhållande. lite kort bara men vad gör det om hundra år. Vi slutade efter det så jag och mamma åkte in på ikea, fan va folk det va. fick lite panikångest. Handlade iallafall nästan klart alla julklappar, så nu ska jag snart gå ner och slå in dom. Efter ikea så städade jag rummet och sov. fan va skönt det är att sova på dagarna men synd att man alltid ska bli väckt av mamma eller anders eller anton fyfan. Nu ska jag ner och hjälpa gapmamma! hejsvejs

Av jennifer eurenius - 20 december 2007 18:26

jahej:) idag har jag klippt mig, jag och mamma åkte till stan klockan 8 imorse, då kom jag på att jag hade glömt mammas bankomatkort i majas plånbok, så vi vart tvungen att åka dit först. Carina fixade både mitt och mammas hår samtidigt, så vi vart inte klar förrän halv 1 typ :p sen drog jag och mamma på max, hann ju inte äta på skolan. Sen åkte jag på skolan en snabbis och gjorde klar inlämningen som ska vara klar tills imorgon. skönt att man har gjort klart det! Åkte hem från skolan vid halv 2 - 2,  sedan dess har jag sovit. vaknade nyss. Imorgon ska jag på skolan klockan 9 för att kolla på julshowen, sen vet jag inte vad vi ska göra om vi slutar eller vad som händer. nu jävlar börjar det närma sig jul iallafall, har inte handlat klart alla julklappar, va ju på ikea häromdan och skulle handla men fyfan vad panik jag får när det är så mycket folk och det bara snurrar i huve på mig så jag kommer inte på vad jag ska köpa. köpte bara till anton och linnea, måste köpa till mamma också! undra om det är någon bra film ikväll på tv? hoppas det. nu ska jag käka mat, kyckling och nudlar! hej

Av jennifer eurenius - 19 december 2007 11:10

tjotjo. sitter på skolan, har nyss käka, ganska gott. håller på att få nå fel, kommer aldrig hinna bli klar med inlämningen känns det som, och ändå sitter jag här och skriver?   börjar få ont i huvudet nu känner jag.. slutar inte förrän klockan 4, men jag skriver mer när jag kommer hem. adios

Av jennifer eurenius - 18 december 2007 23:20

idag på skolan hade vi först idrott, jag va inte med. va bara nå lekar också va det sista gången så det kändes så segt :p efter det så hade vi lunch men fy va äckligt det va, skulle va fisk men inte fan vare det eller. jaja. Haha, efter lunchen gick vi på svenskan, hade haft svenska prov veckan innan och idag fick vi reda på hur det gick.... hela klassen fick ig, normlat?:D men jag linda och nån till fick ig+.. men läraren sa att det va absolut ingenting att vara stolt över, det kan jag nästan förstå :) så vi fick ett hemprov istället som ska vara klart efter jul, jag ska ju upp till fjällen över jul och min morbror som är/var jätte duktig i skolan ska dit så jag får tigga lite hjälp av honom (a) .. iallafall så fick jag tillbaka novellanalysen också, det gick bra. fick vg på den :) efter skolan skjutsade maja och alex hem mig, kom hem, satt mig vid datorn och kollade på film sedan har jag inte gjort så mycket mer, kollat på miffo har jag gjort. inte så bra, men film är ju alltid ett bra tidsfördriv. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart iallafall, börjar 8 imorgon slutar 4, har världens längsta inlämning som ska vara inne på fredag som jag måste slita med imorgon. efter det ska jag på ikea med maja och handla julklappar, börjar bli riktigt stressad nu, fattar inte hur jag ska hinna med allt innan jag åker upp till vemdalen ;/ men men. hörs,hej

Av jennifer eurenius - 17 december 2007 21:07

tjo! idag på skolan hade jag svenska prov som sagt, haha. gick så jävla dåligt :) efter skolan gick jag hem och sov en stund, skönt skönt! Sedan kom maja och alex och hämtade mig så åkte vi till emelie och niklas, vi åkte med dom till kramfors och handlade lite julklappar? köpte bara en present men då har jag ju kommit en bit på vägen iallafall. När vi åkte hem stannade vi på matvraket och åt, va så jävla hungrig alla andra också så det gick ner snabbt i magarna. Imorgon har jag idrott, orkar jag? nä, tveksamt. allt känns så segt sista veckan innan lovet plus att jag har en idiot stor inlämning som ska vara klar tills på fredag så det känns ju också lite stressigt! Jag måste städa rummet också, ser ut som ett bombnedslag, inte så trevligt såhär vid juletid kanske? lite ordning och reda måste till och med jag ha känner ja. om 6 dagar åker jag upp till vemdalen, vad skönt det ska bli att komma bort och bara slappa och vem vet man kanske härjar på lite också! Finns inget skönare ställe att komma till! nu ska jag spela eller nått, hare bra hejsvejs!

Av jennifer eurenius - 16 december 2007 11:52

fan va tiden går snabbt, snart jul och jag har inte handlat några julklappar! stressigt det kommer bli eftersom jag ska upp till fjällen en dag innan jul. Vaknade nyss iallafall, drack i fredags, mådde skit dåligt när jag vaknade också senare fick jag feber så jag sov typ hela lördagen. Har svenska prov imorgon, hur fan tror ni att det känns? om noveller och skit. kan inte.. nu ska jag gå ner och äta nått, hejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards